فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







بهترین و زیباترین جملات زیبا و ناب

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ق.ظ

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی

من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu2626.jpg

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد

اختلال در تشخیص ماه های قمریست !

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

عشق یعنی طوری نگاهت می کنم

که انگار تنها آدم دنیا هستی !

بهترین و زیباترین جملات زیبا و ناب

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

جملات زیبا و ناب


  • اسد جمالی

جملات زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی