فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







چیدمان سرویس بهداشتی, بهترین ایده ها برای تزئین سرویس بهداشتی ,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

نمکستان » مقاله جالب از چیدانه در مورد تزیین و زیبایی سرویس بهداشتی ، در ادامه با ما همراه باشید.

اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را برای زیبایی و تزئین فضاهای عمومی تر مثل نشیمن و اتاق خواب قرار می دهیم و فضاهای خصوصی تر خود را از یاد می بریم، هیچ قاعده و قانونی نیست که فضای خصوصی تر مثل سرویس های بهداشتی را نباید تزئین کرد! چه اشکالی دارد که این فضاها را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزئین کنیم!

تزیین غذای میرزا قاسمی,تزئین میرزا قاسمی,طرز تزیین میرزا قاسمی,ldvch rhsld

کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید

برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا نیاز نیست کار سختی انجام دهید کافی است کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید و از دو بافت متفاوت برای دیوارهای خود استفاده کنید، با تغییر رنگ و بافت کاشی ها می توانید فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت همیشگی خارج کنید.

 تزینن دستمال سفره برای کریسمس با طرح های خلاقانه,تزینن دستمال سفره سال نو میلادی,تبدیل دستمال به درخت کریسمس

برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید

برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید، یک گلدان ، شمع های معطر، عود و یا حتی شیشه های زیبای عطر هایتان همگی می توانند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهند.

 تزئین هندوانه شب چله , میوه آرایی شب یلدا , تزیین هندوانه و میوه آرایی برای شب یلدا

در طراحی فضای داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد

شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد اما باید بگویم در طراحی فضای داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد! خودتان را محدود به قواعد نا نوشته ی دکوراسیون داخلی نکنید، از سنگ های آنتیک برای جلوه ی بیشتر دیوار پشت رو شوی خود استفاده کنید، یک گلدان، دو قاب عکس می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهد، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

چیدمان سرویس بهداشتی,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد

اگر در سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد، این نردبان می تواند جای حوله های دستی شما باشد.

چیدمان سرویس بهداشتی,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

آینه ها و دیوار کوب های خود هماهنگ انتخاب کنید

آینه ها و دیوار کوب های خود هماهنگ انتخاب کنید، به سادگی می توانید با انتخاب یک آینه و دیوار کوب مناسب فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت ساده ی همیشگی خارج کنید. در انتخاب آینه های خود نیز دقت کنید از آینه های قاب دار استفاده کنید و همیشه آن ها تمیز نگه دارید.

چیدمان سرویس بهداشتی,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

رخت آویز حمام خود را از حالت همیشگی خارج کنید

رخت آویز حمام خود را از حالت همیشگی خارج کنید، به سادگی می توانید با یک استیکر با مزه چند هنگر ساده یک رخت آویز بی نظیر  و مقرون به صرفه داشته باشید،حتی اگر دست به هنر هستید می توانید طرح مورد نظر را خودتان روی دیوارتان بکشید و لذت ببرید!

چیدمان سرویس بهداشتی,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

با یک صندلی قدیمی جای حوله بسازید!

با یک صندلی قدیمی جای حوله بسازید! یک ایده ی بی نظیر برای شما استفاده از همین عناصر کوچک است، پشتی یک صندلی قدیمی را جدا کنید و آن را رنگ بزنید حتی می توانید از هنر دکوپاژ یا پتینه نیز برای این منظور استفاده کنید و آن را یک شلف وصل کنید و به دیوار بکوبید، و یک جا حوله ای متفاوت خودتان بسازید!

  • اسد جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی