سری تاپ و جالب جوک های جدید و خنده دار تلگرام

اس ام اس , اس ام اس خنده دار , اس ام اس جدید

من هر موقع میرم آرایشگاه میگم همون همیشگی

.

.

اونم مثل همیشه گند میزنه تو موهام

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

رفتیم مهمونی انقدر غذا خوردم نفسم بالا نمیاد

.

.

.

میترسم اگه بخوابم دیگه بیدار نشم

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

امروز سوار تاکسى شدم، به راننده گفتم: چقدر میشه؟

گفت: نمیدونم، هرچى مرامته بده!

بهش پونصد تومن دادم

گفت: تف تو مرامت!!

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

احساس خفگی میکنم!!!!

بغض گلویم را رها نمیکند!!!

.

.

عه…!!

تیشرتمو برعکس پوشیدم

یه لحظه فکر کردم عاشق شدم!!!!

گفتما این غلطا به من نیومده !

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

اگه میدونستین برای ساخت هر بسته آدامس خرسی

چند خرس کشته میشن،

.

.

هیچوقت آدامس خرسی نمیخریدین.

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

ملت 2 ساعت میرن بیرون…

1 ساعت و پنجاهو شش دقیقه عکس میگیرن…

اون چار دقیقه هم دارن مونوپاد رو تنظیم میکنن

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

همش فک میکنم قراره زندگیم عوض شه

اما عوض که نمیشه هیچ عوضی ترم میشه

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

دیروز مامانم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم تو پارک نشستم!

چطور مگه؟

میگه کنترل گم شده

پاشو ببین زیر پات نیس

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

امروز رفتم دو ساعت رادیو گوش کردم

.

.

دیدم هر چی میگه تو تلگرام خوندمش

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

چالش جدید منو بابام :

زمون ما بچه حق نداشت دست ب کنترل بزنه.

.

.

الان ۳ روز دارم قانعش میکنم بابا زمان شما کنترل نبود

میگه : خفه شو احترام که بود

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ

اﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ هم ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺍﺯﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ قصدش رو دارم.

هیچی دیگه الان دارم عموپورنگ نگاه میکنم

کی از همه خوشبخت تره

من من من من

من من من من

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

شما توی یه مهمونی بشین بغل یه بچه

اگه این جمله رو نگفت بیا هر چی خواستی بگو!!

.

.

.

گوشیتو میدی بازی کنم !!!

جوک , جوک  جدید , جوک خنده دار

ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ

ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﯾﺨﺘﻪ

بماﻟﯿﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ با ﺁﺏ بشورید

.

.

.

.

ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﮐﻨﻢ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺮﺵ ﺑﺪﻩ آﮔﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ !

سری تاپ و جالب جوک های جدید و خنده دار تلگرام