فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







۱۰۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مرداد
۹۴

فال گرفتن روز

فال روزانه جمعه 30 مرداد ماه 1394 برای تمام ماه ها

فال روزانه برای تمام ماه ها

فال روزانه جمعه 30 مرداد 94 برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه فرمایید

فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین فروردین
اکنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد کردن دیگران واقعاً کسانی را که به شما نزدیکند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما کاملاً مشخص است که شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد که دیگران به خاطر عملکردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن کنید که شما قصد ندارید به کسی ضرر بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی که کشف کرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یک نفس عمیق کشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین اردیبهشت
امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته‌اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی‌توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین خرداد
شما به هرجا که نظر می‌کنید امکانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی‌توانید آنها را دریابید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین تیر
در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین مرداد
امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین شهریور
هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین مهر
سیاره بخت شما، یعنی عطارد، امروز تبدیل به یکی از سیاره‌های مرموز شده است و شما را با جهان‌های موازی و هم ردیف مرتبط می‌کند. امروز در مورد بیگانه‌ها و یا راهنماهایی که شما را به هیجان می‌آورند صحبت نکنید؛ فقط باید بفهمید که چه کسانی حاضرند برای ملحق شدن و کمک کردن به شما همراه شوند. به یاد داشته باشید که اگر برای یادگرفتن علم و دانش بیش از اندازه تلاش کنید، تجزیه و تحلیل کردن تان می‌تواند ذهن شما را به روی ابعاد درونی و معنوی جهان ببندد. شما الان نباید هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط باید اعتراف کنید که امکان وقوع بعضی از چیزها را واقعا نمی‌فهمید!
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین آبان
ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین آذر
شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می‌کنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌کنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها کمی ‌بی‌اعتناتر شوید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین دی
با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین بهمن
ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از “شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.
فال روزانه جمعه 30 تیر 1394 متولدین اسفند
امروز گویی که همه احساس می‌کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می‌کنید از عقل سلیمی‌برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می‌کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق‌العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می‌توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.

فال روزانه جمعه 30 مرداد 94 | فال حافظ اصل | فال روزانه تولد

  • اسد جمالی
۲۹
مرداد
۹۴

عکس نگار جواهریان و پدرش در اکران فیلم قندون جهیزیه

عکس نگار جواهریان و پدرش در اکران فیلم قندون جهیزیه

نمکستان » عکس نگار جواهریان و پدرش در اکران فیلم قندون جهیزیه ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

نگار جواهریان , بیوگرافی نگار جواهریان , اینستاگرام نگار جواهریان , همسر نگار جواهریان , عکس نگار جواهریان , زندگینامه نگار جواهریان , شوهر نگار جواهریان , فرزند نگار جواهریان

عکس نگار جواهریان و پدرش در اکران فیلم قندون جهیزیه

  • اسد جمالی
۲۹
مرداد
۹۴

جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست و برادرش علی

جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست و برادرش علی

نمکستان »جدیدترین عکس الناز شاکردوست و برادرش علی ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

الناز شاکردوست , بیوگرافی الناز شاکردوست , اینستاگرام الناز شاکردوست , همسر الناز شاکردوست , عکس الناز شاکردوست , زندگینامه الناز شاکردوست , شوهر الناز شاکردوست , فرزند الناز شاکردوست

عکس های الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست , بیوگرافی الناز شاکردوست , اینستاگرام الناز شاکردوست , همسر الناز شاکردوست , عکس الناز شاکردوست , زندگینامه الناز شاکردوست , شوهر الناز شاکردوست , فرزند الناز شاکردوست

جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست و برادرش علی

  • اسد جمالی
۲۹
مرداد
۹۴

عکس دیده نشده از کودکی آزاده نامداری

عکس دیده نشده از کودکی آزاده نامداری

نمکستان » عکس دیده نشده از کودکی آزاده نامداری ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

آزاده نامداری , بیوگرافی آزاده نامداری , اینستاگرام آزاده نامداری , همسر آزاده نامداری , عکس آزاده نامداری , زندگینامه آزاده نامداری , شوهر آزاده نامداری , فرزند آزاده نامداری

آزاده نامداری :

پر از هراس و امیدم که هیچ حادثه ای

شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست… …

عکس دیده نشده از کودکی آزاده نامداری

  • اسد جمالی
۲۹
مرداد
۹۴

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
دیدنی ترین عکس های نیوشا ضیغمی در روسیه , عکس های نیوشا ضیغمی در حاشیه جشنواره فیلم مسکو
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
عکس های نیوشا ضیغ می به همراه عوامل فیلم ماهی و دریا پرنده در جشنواره مسکو
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
جمهوری اسلامی ایران در مسکو , تصاویر نیوشا ضیغمی به همراه همسرش در سفارت ایرا در روسیه
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
گالری عکس نیوشا ضیغمی بر روی فرش قرمز جشنواره مسکو , عکس های نیوشا ضیغمی در سفارت
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
بر روی فرش جشنواره فیلم مسکو , تصاویر نیوشا ضیغمی در آخرین روزهای جشنواره فیلم مسکو
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه
عکس های نیوشا ضیغمی در جشنواره فیلم مسکو در سال 94 , عکس های نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی در مسکو روسیه

برچسب ها : عکس های متفرقه و جدید نیوشا ضیغمی مرداد 94 , تصاویر نیوشا ضیغمی با تیپ های گوناگون , عکس های قشنگ نیوشا ضیغمی , عکس های شیک نیوشا ضیغمی , عکس های نیوشا ضیغمی در مکان های مختلف , نیوشا ضیغمی عکسهای جدید , عکس از چهره نیوشا ضیغمی , عکس هایی ناب از نیوشا ضیغمی , عکس های تمام قد نیوشا ضیغمی , بیوگرافی کامل نیوشا ضیغمی +جدید ترین عکسها , عکس نیوشا ضیغمی با ساپورت , عکس های خاص نیوشا ضیغمی , فیلم های جدید نیوشا ضیغمی , بهترین و زیبا ترین عکس های نیوشا ضیغمی , عکس های روز نیوشا ضیغمی , معرفی تمام فیلم های نیوشا ضیغمی , دانلود عکس و کلیپ نیوشا ضیغمی , گالری عکسهای نیوشا ضیغمی مرداد ماه 94  عکس های متفرقه و جدید نیوشا ضیغمی مرداد 94 , تصاویر نیوشا ضیغمی با تیپ های گوناگون , عکس های قشنگ نیوشا ضیغمی , عکس های شیک نیوشا ضیغمی , عکس های نیوشا ضیغمی در مکان های مختلف , نیوشا ضیغمی عکسهای جدید , عکس از چهره نیوشا ضیغمی , عکس هایی ناب از نیوشا ضیغمی , عکس های تمام قد نیوشا ضیغمی , بیوگرافی کامل نیوشا ضیغمی +جدید ترین عکسها , عکس نیوشا ضیغمی با ساپورت , عکس های خاص نیوشا ضیغمی , فیلم های جدید نیوشا ضیغمی , بهترین و زیبا ترین عکس های نیوشا ضیغمی , عکس های روز نیوشا ضیغمی , معرفی تمام فیلم های نیوشا ضیغمی , دانلود عکس و کلیپ نیوشا ضیغمی , گالری عکسهای نیوشا ضیغمی مرداد ماه 94 ,


  • اسد جمالی
۲۸
مرداد
۹۴

فال روزانه پنجشنبه 29 مرداد ماه 1394 برای تمام ماه ها

فال روزانه برای تمام ماه ها

فال روزانه پنجشنبه 29 مرداد 94 برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه فرمایید

فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین فروردین
رویاهای عاشقانه مثل باد می آیند و می روند، اما اگر می خواهید عشقی را که به دنبال آن هستید نشان دهید باید احساسات تان را بیان کنید. متأسفانه از طرد شدن و مسئولیت پذیری می ترسید و به همین خاطر تمایل دارید که خواسته های تان را پنهان کنید. اگر به قوه ی خیال تان اجازه دهید که هر طور دل اش می خواهد رویاپردازی کند ممکن است شما را به جنون بکشاند. اکنون زمان آن است که بر حقایق تکیه کنید و نه بر احساسات درونی تان. به نظر می رسد که عقل در هدایت شما نسبت به احساسات موفق تر خواهد بود.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین اردیبهشت
امروز به طرز غیر معمولی دچار تردید شده اید و تصمیم دارید که احساسات تان واقعی تان را آشکار نکنید. عدم امنیت احساسی باعث شده که در مقابل جمع راحت نباشید، اما می توانید در میان خانه و خانواده راحتی دلپذیر و لذت های غیر منتظره ای را تجربه نمایید. البته، شرایط حاضر ممکن است سرتان را خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید شلوغ کرده باشد. می دانید که نمی شود همه چیز را به دلخواه خودمان تغییر دهیم، پس برای این در تمام طول روز شاد و سرحال باشید بهتر است خودتان را با شرایط وفق دهید.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین خرداد
دل تان می خواهد که هر چه سریع تر به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید، اما پیچیدگی های شرایط حاضر مجبورتان کرده که آهسته تر حرکت کنید. تصمیم دارید کاری انجام دهید که در دنیای واقعی نمود پیدا کند، اما از طرفی هم تمایل دارید که به تفکر عمیق مشغول شوید. اکنون باید اولویت های تان را مشخص کنید و ببینید که کدام اقدامات می توانند سازنده باشند و کدام یک از آن ها را بهتر است حذف کنید. برای این که موفق شوید باید یک رویکرد ساده و مستقیم در پیش بگیرید.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین تیر
اعتماد به نفس تان در حال شکوفایی است، اکنون از دیگران می خواهید که به استعدادهای تان توجه کنند و آن چه را عرضه می دارید تحسین نمایند. امروز ماه با ویژگی حساسیت فوق العاده به نشانه ی شما بازگشته و از این رو بیان احساسات تان به وسیله ی کلمات دشوار شده است. به جای این که اطلاعات زیادی درباره ی خودتان به دیگران بدهید، بهتر است ابتدا احساسات تان را پردازش کنید و بعد از این که به آن چه می خواهید بگویید فکر کردید آن را بیان کنید. برای این که پیام تان بهتر تأثیر بگذارد به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین مرداد
اکنون چندین سیاره به اولین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده اند، به همین خاطر در نظر دیگران انسانی فریبنده و جذاب جلوه می کنید، اما نباید از این فرصت سوء استفاده کنید. شاید تصمیم بگیرید که در نتیجه ی این فرصت از زیر بار مسئولیت ها شانه خالی کنید. حواس تان باشد که فقط برای چند لحظه آسودگی ارزش ندارد که محل کارتان را ترک کنید، زیرا ممکن است عکس العمل شدیدی به خاطر این سهل انگاری دریافت کنید. یادتان باشد که اگر به وظایف تان عمل کنید پاداش خوبی خواهید گرفت.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین شهریور
اکنون عطارد به نشانه ی تحلیلی شما وارد شده و از این رو مغزتان به شدت به کار افتاده است. فکرتان خیلی خوب و دقیق کار می کند، اما ممکن است که بعضی خیالبافی ها حواس تان را پرت کند، به ویژه اگر کسی باعث شده که به چیزهای عاشقانه فکر کنید. اما یادتان باشد که با فکر کردن به چیزهای غیر واقعی وقت تان را هدر ندهید، عاقلانه فکر کنید و آن چه را درست است انجام دهید.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین مهر
اکنون دوستان تان تمایل دارند که ارتباط شان را با شما بیشتر کنند، اما شما بر شغل تان تمرکز کرده اید و نمی توانید خواسته ی آن ها را عملی کنید. البته، دوست ندارید که روابط فعلی خود را با دوستان تان از دست بدهید. خوشبختانه امروز می توانید تقریباً با همه ی آدم های اطراف تان به طریقی کنار بیایید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید چشم تان به قابلیت های نهفته می افتد. شاید لازم باشد که فعلاً احساسات تان را آشکار نکنید، پس وقتی حرف می زنید حواس تان به کلماتی که می گویید باشد.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین آبان
انگار کمی حال تان خوب نیست، زیرا فکر می کنید که دوستان تان احساسات و اهداف شما را نمی فهمند. حتی اگر درباره ی آن چه در درون تان می گذرد به آن ها حرفی بزنید، ممکن است در نهایت نتیجه گیری غلط کنند. به هر حال اگر احساسات تان را آشکار کنید بهتر از این است که چیزی نگویید. سعی کنید وقتی حرف می زنید موضع تان را به کسی تحمیل نکنید. آن هایی که به شما اهمیت می دهند حتماً بعد از شنیدن حرف های تان شما را تحسین خواهند کرد.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین آذر
به دنبال کسی هستید تا در سفر بعدی با شما همراه شود. اما اگر نتوانستید کسی را پیدا کنید یادتان باشد که اکنون بهترین زمان برای سفر رفتن است، پس حتی اگر تنها بودید بد نیست برای یک سفر کوتاه تابستانی برنامه ریزی کنید. اما حواس تان باشد که درباره ی این موضوع فعلاً زیاد حرف نزنید، زیرا انتظارات دیگران با اقداماتی که در پیش گرفته اید جور نیست. آن چه را که لازم است بدانند به آن ها بگویید، اما افکار و برنامه های غیر معمول خود را پنهان کنید تا فرصت مناسب مهیا شود.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین دی
امروز ممکن است روابط تان با دیگران به هم بریزد، به ویژه اگر خواسته هایی که دارید از سوی کسی که مورد علاقه ی شماست مورد توجه قرار نگیرد. می ترسید از این که حرف دل تان را بزنید و با مخالفت مواجه شوید، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که در لاک خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد که امروز کمی وقت بگذارید و به احساسات تان دقیق تر فکر کنید. تا چند روز آینده اوضاع بهتر می شود و می توانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین بهمن
تعاملات تان با یک فرد خاص به طرز دل انگیزی خوشایند شده است. شاید بتوانید به راحتی با افراد جدید آشنا شوید یا روابط قدیمی تان را از نو زنده کنید، اما بدانید که همه چیز آن قدرها هم که فکر می کنید خوب و خوش نیست. احساسات نهفته ای در وجودتان شکل گرفته که باعث می شود از ته دل احساس رضایت نکنید. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید شفافیت در روابط است. خطر کنید و هر آن چه را در دل دارید بگویید. افکارتان را با دیگران در میان بگذارید تا فرصت های جدید پیش روی تان قرار بگیرد.
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1394 متولدین اسفند
احساس می کنید که در یک دنیای کاملاً متفاوت زندگی می کنید، اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. اکنون به راحتی نمی توانید اهداف تان را با راهکارهای عملی و ممکن هماهنگ کنید و آن ها را در زندگی به کار ببندید. برای فهمیدن حقایق به دیگران تکیه نکنید، زیرا اکنون عطارد به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان وارد شده و دیگران ممکن است در کلام شان قاطعانه تر از چیزی که هستند به نظر برسند. تمام حقایق را تحلیل کنید و به ندای درون تان گوش دهید و در نهایت هم خودتان تصمیم بگیرید.

فال روزانه پنجشنبه 29 مرداد 94 | فال حافظ اصل | فال روزانه تولد

  • اسد جمالی
۲۸
مرداد
۹۴

عکس جالب و دیده نشده از کودکی عادل فردوسی پور

عکس جالب و دیده نشده از کودکی عادل فردوسی پور

نمکستان » عکس جالب و دیده نشده از کودکی عادل فردوسی پور ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

عادل فردوسی پور , بیوگرافی عادل فردوسی پور , اینستاگرام عادل فردوسی پور , همسر عادل فردوسی پور , عکس عادل فردوسی پور , زندگینامه عادل فردوسی پور , زن عادل فردوسی پور , فرزند عادل فردوسی پور

عکس جالب و دیده نشده از کودکی عادل فردوسی پور

  • اسد جمالی
۲۸
مرداد
۹۴

عکس جدید و دیده نشده مونا فرجاد و مادرش

عکس جدید و دیده نشده مونا فرجاد و مادرش

نمکستان » عکس جدید و دیده نشده مونا فرجاد و مادرش ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

مونا فرجاد , بیوگرافی مونا فرجاد , اینستاگرام مونا فرجاد , همسر مونا فرجاد , عکس مونا فرجاد , زندگینامه مونا فرجاد , شوهر مونا فرجاد , فرزند مونا فرجاد

عکس جدید و دیده نشده مونا فرجاد و مادرش

  • اسد جمالی
۲۸
مرداد
۹۴

امیرحسین رستمی در کاخ آخرین ملکه رومانى + عکس

امیرحسین رستمی در کاخ آخرین ملکه رومانى + عکس

نمکستان » عکس دیده نشده امیر حسین رستمی در کاخ ملکه رومانی ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

امیر حسین رستمی , بیوگرافی امیر حسین رستمی , اینستاگرام امیر حسین رستمی , همسر امیر حسین رستمی , عکس امیر حسین رستمی , زندگینامه امیر حسین رستمی , زن امیر حسین رستمی , فرزند امیر حسین رستمی

امیرحسین رستمی در کاخ آخرین ملکه رومانى + عکس

  • اسد جمالی
۲۸
مرداد
۹۴

از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد وآن را به دو حرف مختصر خواهم کرد با عشق تو در خاک نهان خواهم شد با مهر تو سر ز خاک برخواهم کرد     متن عاشقانه, اس ام اس های عاشقانه و زیبا  جملات زیبای عاشقانه     قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست  کنارم که هستی  خیابان ها از ماهیت می افتند،  رسیدنی در کار نیست  شانه به شانه مقصدم قدم میزنم …گاهی آنقدر دیر جرات میکنی عشقت را به زبان بیاوری که دیگر نباید راجع به آن حرف بزنی یا حتی فکر کنی، چون امروز او به کسی دیگر تعلق دارد. تنها بایک لبخند باید برایش خوشبختی را آرزو کنی  عاغا ما دخــــتــــرا چقدر مزایا داریم؟؟!! ^___^   1.هیچ وقت کچل نمیشیم ....مث بعضیا  2.خواستگاری نمیریم که جواب رد بشنویم ...مث بعضیا  3.هیچ وقت لقب بیکار بهمون تعلق نمیگیره !..مث بعضیا تبدیل تاریخ  4.همه دوسمون دارن نیاز نیست پول داشته باشیم..مث بعضیا  5.به خاطر مهریه زندان نمی افتیم:))...مث بعضیا  6.همیشه حق تقدم با ما دخـــــتـــرااااااس  7.کلا هدف اصلیه آفرینش ماهاااا بودیم...نه مث بعضیا   روز همه ی فرشته های روی زمین مباررررررررررک  **اس ام اس سنگین، اختصاصی متین*******  بعضیا مثل کلید alt کامپیوترن، تنهایی هیچکاری نمیتونن انجام بدن و به هیچ دردی نمیخورن، ولی بدجور ادعشون میشه...  "محمد رضا شریفی نیا "=فرهـاد: عسل تـو ،تـوی این رابطه بـاختـی تبدیل تاریخ چـون تـو کسـیو از دسـت دادی کـه صـادقانـه دوسـِت داشـت و مـن کسیـو از دسـت دادم که دوسـم نداشـت !  "آنچـه مردان درباره زنان بـاید بدانند"  یـه ماه پـیـش یـه نـیـسـان از کـنـارم رد شـد داش جـاسـتـیـن بـیـبـر گـوش مـیـداد O_o . . . . . . . . . . . آخـه تـو بـایـد جـاسـتـیـن گـوش بـدی ؟؟ تـو بـایـس داریـوش گـوش بـدی ، عـنـتـر سـوسـول یـه دفــه یـادم افـتـاد اعـصـابـم خـورد شـد  به چشمهایت ڪه نگاه میڪنم نفسم مے گیرב…. چشمهایت مے گوینـב تبدیل تاریخ ڪه בلت هواے رفتن בارב…. و من میـבانم בنیا تو را ازمن خواهـב گرفت…. و من مے בانم ڪه نمے شوב حواست را پرت ڪنم و بخواهم ڪمے بیشتر بمانی…  چشمهایت انگار امتـבاـב تمام ِ جاـבه هاے בنیاست… مے روی….و مے בانم ….. تبدیل تاریخ نفسم مے گیرב….  نفسم مے گیرב…..  آسمان آبی عرفان من چشمان توست اختر تابنده ی کیهان من چشمان توست در حضور چشم هایت عشق معنا می شود اولین درس دبیرستان من چشمان توست در بیابانی که خورشیدش قیامت می کند سایبان ظهر تابستان من چشمان توست در غزل وقتی که از آیینه صحبت می شود بی گمان انگیزه ی پنهان من چشمان توست من پر از هیچم پر از کفرم پر از شرکم ولی نقطه های روشن ایمان من چشمان توست در شبستانی که صد سودابه حیران من اند جام راز آلوده ی چشمان من تبدیل تاریخ ، چشمان توس باز می پرسی که دردت چیست؟ بنشین گوش کن!  درد من ، این درد بی درمان  ترک کردن سیگار مثل ترک کردن تلگرامو لاینو ایناست یهو هوس میکنی یه سر بهشون بزنی   وای فایم تا سر کوچه میرسه.... هوام خوبه B-)  هیچ وقت قرص هایی که حال ادم راخوب میکنندجای خوب هایی که دل ادم راقرص می کنندنمی گیرد  از آدمها در حد توانشون بخواین نه در حد نیازتون بذارین آدمها اونی که هستن بمونن . . .  ﺩِﻟـَﻢ ﮔِﺮِﻓﺘـِـﻪ ﺍَﺳـﺖ...! ﯾــﺎ ﺩِﻟـﮕﯿــﺮَﻡ...! ﯾـﺎ ﺷﺎﯾَـﺪ ﻫَـﻢ ﺩِﻟَـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍَست...!  ﻧِﻤــے ﺩﺍﻧَــﻢ...! ﺍًﺻـﻼًًً ﻫﯿـچﻭَﻗـﺖ ﻓَــﺮﻕِ ﺑِﯿــﻦِ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧَﻔَﻬـﻤﯿــﺪَﻡ...! ﻓِﻘَـﻂ ﻣـے ﺩﺍﻧَـﻢ ﺩِﻟَـﻢ ﯾِـﮏ ﺟـﻮﺭے ﻣـے ﺷَـﻮَﺩ...!  منـــ همینمــ...  دختریی باتبسمی برلبـــ بوی ادکلنم ازهزارمتری مستت نمیکند  خنده هایم دلت رانمی لرزاند غروردخترانه ام تبدیل تاریخ رابرای دلربایی پســـران شهرزیرپا نمی گذارم  منـــ همینمــ...  خدایم راباتمام دنیاعوض نمیکنم... جمله ی"دوستت دارم"رافقط برای همسرم خرج میکنم...  نه کفش پاشنه بلندمیپوشم ونه عشوه میریزم دنیای من کتانی هایم هستن و ساده زیستنم  همیــــــــــــــــن  کاش دلیل شب بیداری هایم وجود تو بود نه بوی گند جورابت    هی برگرد ....نه برای اینکه بمانی،نه فقط برای انکه جورابت را هم با خودتت ببری قرار بود عاشقانه باشی ولی بوی جورابش نمیزاره تبدیل تاریخ  صلح است میان کفر و اسلام با ما تو هنوز در نبردی ؟!  نبود...پیداشد...آشناشد...دوست شد...مهرشد...گرم شد...عشق شد...یارشد...تارشد...بدشد...ردشد...غم شد....بغض شد....اشک شد...آه شد...دورشد...گم شد...تمام شد!!!!!!! دیگر چیزی نمی خواهم آغوش تو باشد و شانه های تو به دنیا می گویم خداحافظ من دنیایم را پیدا کردم!!!!  *  *  *  *  اس ام اس آغوش عاشقانه   بوی خاک باران خورده می دهد باید دانه ای بکارم! آغوش تووووووو بانو!!  *  *  *  تبدیل تاریخ  اس ام اس آغوش و بغل   دستهایت بوی آغوش دلت بوی عشق چشمانت بوی مهربانی و لبانت بوی لبخند می دهد چقدر معطری تو…  *  *  *  *  اس ام خورشید را در آغوش گرفته ای پا هایت را به بوسه دریا سپرده ای موهایت را به دست نسیم چه خوش غیرتم من نازنین….  ^  ^  ^  ^  اس ام اس آغوش عاشقانه   دوستت دارم پریشان‌ تو شانه می‌خواهی چه کار؟ دام بگذاری اسیرم‌، تو دانه می‌خواهی چه کار؟ شـرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌ گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار ؟!!!  ^  ^  ^  تبدیل تاریخ  اس ام اس آغوش گرم   گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد که وقتی تو در اوج تـنهایی هستی با چشماش بهت بگه هستم تا ته تهش!!!  ^  ^  ^  ^  اس ام اس آغوش گرفتن   ساده می خندی و دل من سخت زیر و رو می شود مجازاتش پای خودم دلم آغوش ممنوع تو را می خواهد….  ^  ^  ^  ^  اس ام اس آغوش بغل   آغوش تو که قفـسی باشد با درهای باز! پرواز خاطره‌ی شیرین دوری می‌شود که گاهی فقط به شکل یک لبخند به لبانم می‌آید!!  ^  ^  ^  ^  اس ام اس آغوش عاشقانه  تبدیل تاریخ آغوش بعضی ها عـلم را زیر سوال می برد آنقدر آرامت می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد  ^  ^  ^  ^  اس ام اس آغوش گرفتن   مترسک آنقدر دستهایت را باز نکن کسی تو را در آغوش نمیگیرد! ایستادگی همیشه تنهایی میاورد!  منبع : اس آغوش گرفتن  تبدیل تاریخ گرما یعنی نفس های تو، دست های تو، آغوش تو من به خورشید ایمان ندارم

  • اسد جمالی