پیامک و اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان سال 1394

پیامک و اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان سال 1394

و هو سمیع البصیر…

فرشته ها دارن واسه مهمونی خدا کارت دعوت پخش میکنن…

اسم کسایی رو مینویسن که زلـــال و پـــاک باشن … مثل بارون…

ماه رمضان برشما مبارک …

” التماس دعا “

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

این بزم را خداوند، برای تو آماده کرده است تا رستگاری‏ات را تضمین کند

بزمی که در آن تنها تو هستی که باید سرنوشت خویش را

به سمت رستگاری سوق دهی،مهیای سفر شو . . .

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

شد باز در رحمت خالق به روی خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا

مژده که شد ماه مبارک پدید

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

روزه هنگام سوال است و دعا

پر زدن با بال همت تا خدا

شهر یکرنگی و بی آلایشی

ماه تقصیر و گنه فرسایشی . . .

ماه رمضان مبارک .

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

جمع بشید عاشقای ماه رمضون

مهمونی داره خدای مهربون

غنی و گدا رو دعوت می کنه

همه عاشقا رو دعوت می کنه

چی بگم که سفره خیلی با صفاست

صاحب سفره ما امام رضاست

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

ای آنکه تویی ز سوز جانم آگاه

به درگهت آورده ام از غصه پناه

رسم است که تفحه ای بر دوست دهند

این تحفه ماست کوله باری ز گناه

التماس دعا در لحظه های قشنگ خداییتان

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

السلام ای ماه پنهان پشت استهلال ما

ما به دنبال تو می‌گردیم و تو دنبال ما

ماه پیدا، ماه پنهان، ماه روشن، ماه محو

رؤیت این ماه یعنی نامه اعمال ما

التماس دعای ویژه در این ماه

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

باز امشب حق صدایم کرده است

وارد مهمانسرایم کرده است

با همه نقصی که در من بوده است

باز هم او دعوتم بنموده است

حلول ماه مبارک رمضان بر مهمان ضیافت الهی مبارک باد

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

مژده که شد ماه مبارک پدید

به عاصیان وعده ی رحمت رسید

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم.

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

فرا رسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

عازم یک سفرم، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

آمد رمضان و عید با ماست

قفل آمد و آن کلید با ماست

آمد رمضان به خدمت دل

و آن کس که دل آفرید با ماست

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

««« اس ام اس های ماه مبارک رمضان »»»

می گویند هروقت آب می نوشی بگو یا حسین (علیه السلام)،

این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو یااباالفضل (علیه السلام).

اس ام اس ماه رمضان