فال روزانه جمعه 5 تیر ماه 1394 برای تمام ماه ها

فال روزانه برای تمام ماه ها

فال روزانه جمعه 5 تیر ماه 1394 برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه فرمایید

فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین فروردین
با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بیشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین اردیبهشت
موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا  به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین خرداد
قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین تیر
هم اکنون وقت سر کار رفتن است، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می‌کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می‌کند، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می‌گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می‌شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین مرداد
شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین شهریور
شما باید تا جایی که امکان دارد بر روی وظایف و مسئولیتهایتان در محل کار تمرکز کنید. اما مشکل اینجاست که شما دقیقاً نمی‌دانید دیگران در محل کار چه انتظاراتی از شما دارند. حتی اگر شما سئوال کنید، شاید بیشتر از آن چیزی که می‌دانید اطلاعات به دست نیاورید. بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن جزئیات بیشتری باشید، فقط باید به مسائل واضحی که کارآمدتر نیز هستند توجه کنید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین مهر
بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین آبان
هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین آذر
امروز شما نمی‌توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا که دائماً به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فکر می‌کنید. با وجود اینکه شما می‌توانید یک روز ایده آل را در ذهنتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می‌کند. به جای ناراحت شدن به خاطر کارهایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کارهایی که می‌توانید انجام دهید شکرگزار باشید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین دی
امروز هیچ چیز نمی‌تواند شما را عقب نگه دارد، چرا که برای جواب‌های مثبت خود بیشتر از جواب‌های منفی دلایل قانع کننده دارید. اما بخشی از دلیل تراشی شما بر اساس آرزویتان برای پیدا کردن تعادل شکل گرفته است، که شباهتی با نیازهایی که بر اساس اولویت‌های شخصی هستند ندارد. هم اکنون به جای اینکه سعی کنید منطقی باشید، از خودتان بپرسید واقعاً چه می‌خواهید. سپس وقتی که جواب روشنی پیدا کردید طبق همان جواب عمل کنید.
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین بهمن
اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف‌تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می‌کند. بعضی چیزها ممکن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر، الان به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله‌ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می‌شود. امیدتان به خدا باشد!
فال روزانه جمعه 5 تیر 1394 متولدین اسفند
شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

فال حافظ | فال روزانه