جدیدترین جملات و اس ام اس عاشقانه و رمانتیک 2015

جدیدترین جملات و اس ام اس عاشقانه و رمانتیک 2015

لبخند که میزنی …

پر میشوم از بهانه های خواستنت

پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت

و زمزمه های در گوشی !

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

وقتی میخواهمت و نیستی

هیچ اتفاق خاصی نمی افتد ،

فقط ذره ذره ایوب میشوم

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

زندگی، باورِ دریاست

در اندیشهٔ ماهی، در تُنگ …!

سهراب سپهری

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

من به دنبال کسی میگردم

که غمش را با من تقسیم کند

من دلم را با او

و پس از آن هر دو با هم

به تماشای بهار برویم

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

تورا آرزو نخواهم کرد

هیچ وقت!

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت

که با دل خود بیایی

نه با آرزوی من …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

دقت کردین جمله ی “دوستت دارم” سوالی نیست

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن !

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

عشق ِ من

بیا !

قول می دهم که

قایقت شوم ؛

تو فقط بادبانم باش !

بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،

باد ِ هوا شود

و دورمان کند

از این آدم ها … !

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که،

عمرا دلت بیاد پاکشون کنی …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

نبوده

نیست

نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

غمگین ترین “درد”…

“مرگ ” نیست

دلبستگی به کسی است که بدانی

“هست”

اما…

“اجازه ی” بودن در کنارش را نداری…

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

اگر تو را امتحان میگرفتند

بی شک من رتبه ی اول میشدم ،

بس که تکرار کردم نامت را

در مرور خاطرات

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

ما عاشق میشویم

نه زمانی که یک فرد کامل پیدا کنیم

بلکه زمانی ک یک فرد را با تمام نقصهایش

کامل ببینیم

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم

دلخوشی ها کم نیست . . .

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام ،

یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان ،

یک نسیم سرگردان

یک رویای ناتمام

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

تراشکار ماهری شدم

بس که تو نیامدی

و من برای دلم بهانه تراشیدم !

جملات زیبا | اس ام اس عاشقانه