فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







جملات زیبا و ناب

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

جملات زیبا و ناب

پیامک فلسفی جدید, جملات قصار بزرگان

  شعر،قافیه نمیخواهد!

سطر به سطر، آغوشم را ردیف کردم! تو فقط بیا...

جملات زیبا و ناب

انتظار

زیباترین نقاشی دنیاست

وقتی حاصل تصویرش

تو باشی ...

جملات زیبا و ناب

تورا از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم

جملات زیبا و ناب

 من از تمام دنیـــا ...
فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،
وقتے که در شفافیتش ........
بازتاب عکس خـــودم را میبینم ...!!!

جملات زیبا و ناب

 هــــــیچی تو دنیـــــــا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوســــتش داری ..
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !!

جملات زیبا و ناب

 قیمت ندارد نازنینم
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم عاشقتم

جملات زیبا و ناب

 آسمان نیستم که
هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که
سهم آسمانش را
از چشمان تو میخواهد

جملات زیبا و ناب

خـــراب شــود
کــافه ای که عــطرت را سِـــرو می کنــد
” هنــوز “

جملات زیبا و ناب

دست نخورده ترین احساساتم را
براى روز مباداى عشق تو در دلم احتکار کرده ام

جملات زیبا و ناب

تو میروی …
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم

جملات زیبا و ناب

می خواهمت …
این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست

جملات زیبا و ناب

لحظه لحظه در دلم ‏عشق? تو غوغا می کند

کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

جملات زیبا و ناب

به کسانی که در لابه لای مشغله شان وقتی برای شما پیدا می کنند
احترام بگذارید
اما عاشق کسانی باشید که وقتی شما به آنها نیاز دارید
هرگز به مشغله شان نگاه نمی کنند

جملات زیبا

مشکلاتی که همیشه حل نشده باقی می‌مانند
را باید سوالاتی که به نحو اشتباه پرسیده می‌شوند دانست . . .

جملات زیبا و ناب

  • اسد جمالی

جملات زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی