فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری

من در 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.  از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم.

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری

سرانجام سال 1375 بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.  در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

بهنوش بختیاری در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: به یاد شهید صارمی عزیز..روز خبرنگارو به ان دسته از خبرنگاران با وجدان .. اندیشمند و فرهیخته و شریف و زحمتکش تبریک میگم...ضمن تشکر صمیمی از انسانهایی کم نظیر مثل خانم پوران درخشنده..بهزاد فراهانی...مرجان شیرمحمدی....و دوستانی که درجریانات اخیر از این حقیر حمایت کردن...بنده هرگز ادم سیاسی نیستم و نخواهم بود. یاعلی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، بهنوش بختیاری در آخرین پست اینستاگرام خود با منتشر کردن تصویری تعداد زیادی از مخاطبان و کاربران را حیرت زده کرد. یکی از کاربران در پستی عجیب خود را سیفعلی معرفی می کند و در کمال بی شرمی از این هنرمند کشورمان که خود نیز متاهل می باشد خواستگاری می کند. این عمل کاربر به حدی ناراحت کننده می باشد که این هنرمند مجبور به انتشار این این پست شده است و همچنین در پست خود نوشت: 

کامنتایی که میخونم نشان کامل از این داره که در چه وانفسایی داریم زندگی میکنیم ...

خواستگاری سیفعلی با شصت گوسفند از بهنوش بختیاری+عکس


لازم به ذکر است خانم بهنوش بختیاری از جمله کسانی است که روزی چند پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار می دهد. البته ناگفته نماند در بسیاری از این رفتارهای ناپسند و حملات کاربران بی اخلاق، خود هنرمندان نیز مقصر هستند. چون بعضی از این هنرمندان فضای مجازی را با زندگی حقیقی خیلی خیلی خصوصی اشتباه گرفته اند..

  • اسد جمالی

بهنوش بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی