فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







عکس جدید زهرا عاملی شاعره مشهور در کنار نرگس محمدی

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ

عکس جدید زهرا عاملی شاعره مشهور در کنار نرگس محمدی

سلام امیدوارم حال همتون خوب باشه دوستان من تمام کامنتهای شما رو میخونم ولی نمیتونم تک تک جواب بدم دوستانی هستن که به من لطف دارند بعضی هام خیلی لطف دارن 🙏🙏دوستم خانم زهرا عاملی و گریمور دوست داشتنیم پرشنگ

mahtab__razaloموفق باشین توزندگیتون
pasha2tabیاشسین آذربایجان گیزی
akbar_996سلام و درود
mostafa77898سلام ممنون از لطفتون
mostafa77898سلام ممنون از لطفتون

alireza12345666عاملی تو خیلی خوشجلی،
alireza.ghoچقد شبیه بهنوش بحتیاریه
mahsa.mirzaei94واقعا متاسفم درکنار مردمی این چنین بی شخصیت و بی فرهنگ زندگی میکنم. قرن ۲۱ هنوز یاد نگرفتیم مودب باشیم و راجه ب کسی قضاوت نکنیم هنوز یادنگرفتیم زندگی دیگران به خودشون مربوطه ما حق دخالت و توهین نداریم.هنوز یادنگرفتیم شخصیت و ادب داشته باشیم حتی درفضای مجازی! واقعامتاسفم.شمایی که مخالفی عزیزم بیجامیکنی میای توصفحش.صفحات هنرمندان مخصوص هواداراشونه.شعورخودتون رو با این کامنتای بی شرمانه نشون ندید! بعضیا واقعا جنبه فضای مجازی ندارن...
milad.y.z.68این قل بهنوش بختیاریه
mah_soltanshahنرگس جان لطفا منو فالو کن عزیزم
prdatoreliasدوما سلام نرگس جان من خیلی دوست دارم خیلی واسه ما. عزیزی مواظب خودت باش
mehdi.bigona21 نرگس محمدی لاییییک
parpary68خانم محمدی شما شباهت بی نظیری ب!دختر عمه ی من دارید. لااااایک
mohsenmohebi631خانم نرگس محمدی عاشق فیلماتم بیشترم سریال ستایش

نرگس محمدی

  • اسد جمالی

نرگس محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی