فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







تفاوت بین انسانی که هم اکنون هستید

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

فال روز  : مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته تان به شما کمک زیادی می کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می رسید.

فال روز  : شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

فال روز  : شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد و دل‌هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

فال روز  : تنهای چیزی که اکنون به آن احتیاج دارید، یادگیری در مورد چیزهایی است که به آن علاقه دارید. این امکان در خانه یا محیط کار شما فراهم می شود کافی است در تنهایی خود به سمت شان بروید آنوقت می بینید که در کنار لذت، چقدر دانش شما  نیز افزایش می یابد پس درنگ نکنید.  امروز روز مناسبی برای ملاقات با افراد مختلف است. اگر به دنبال یک رابطه عاطفی خوب هستید، با فردی که نظر شما را به خود جلب کرده، قراری بگذارید. گفتگو تنها راهی است که می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند. جذابیت شما در چنین روزی بیش از همیشه است پس با اعتماد به نفس جلو روید.

فال روز  : دوست داشتن ینی: ترتیب یه دورهمی رو بدی که اصلن دلت رضا نیست ولی امیدواری شاید "اونم‏"‏ بیاد.... وقتی هم که اومد نتونی توچشماش نگاه کنی.... با اونایی که دوس نداری بگی وبخندی, شاید "اونم‏"‏ بخنده..... چقدر زود تموم میشه این مهمونی لعنتی.... کجا‏? من هنوز ندیدمت.... به ارتفاع ابدیـــت دوستت خواهم داشت  چراغی در دست  چراغی در دلــــــــــــم  زنگار روحم را صیقل می زنم  آئینه ای برابر آئینه ات می گذارم  تا از تــــــو  ابدیتی بسازم  تـــــــو را  دوســــت خواهم داشت  تـــــــــــاوان آن هر چه باشد ، باشـــــــــد ...

فال روز  : تفاوت بین انسانی که هم اکنون هستید و کسی که قرار است پنج سال بعد باشید، در مردمی است که در این مدت با آنها معاشرت کرده و کتاب هایی است که در این زمان مطالعه خواهید کرد.. کتاب" برنده با تو" ..نوشته جان سی. مکسول کافی است دیدمان را عوض کنیم حتی گردو غبار هم در نور افتاب می درخشد

فال روز  : انرژی و شور و نشاط زیادی دارید و می توانید ابتکار به خرج دهید و تمایلات جنسی تان افزایش پیدا کرده است . محبت زیادی به همسرتان دارید.

فال روز  :  تصویری که از آینده در ذهن خود ساخته اید بر پایه ی نظریات کاربردی و تصمیم گیری افسانه ای شما شکل گرفته است. رویاهای اکنون شما چنان قدرتی دارند که می توانند خلاقیت های تان را از نو زنده کنند. اما حواس تان باشد، اگر بیش از حد در رویاهای تان بلند پروازی کنید نمی توانید هیچ برنامه ای برای عملی کردن آن ها بریزید. نه این که در رویاپردازی حریص هستید، بلکه موضوع این است که فکر می کنید هر چیز خوبی به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. با این حال بگذارید تصورات تان ادامه پیدا کنند، اما یادتان باشد که هر وقت وضوح ذهن تان برگشت انتخاب های تان را تا هفته ی بعد بررسی کنید.

 


  • اسد جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی