فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







وفـــاداری یک کار خـــودآگاهانه نیست

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

فال روزانه جدید : ما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

فال روزانه جدید :   هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

فال روزانه جدید : شما به اندازه کافی کار کرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح کردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینکه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یک کار جدید و سرگرم کننده در خانه برای خود پیدا کنید و یا یکی از دوستانتان را به خانه دعوت کرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.

فال روزانه جدید : شما انرژی درونی قوی ای دارید، قادر هستید احساسات عمیق را تجربه کنید و در افکار خود غرق شوید اما بهتر است کمی از درون خود بیرون بیایید و از جهان اطرافتان لذت ببرید. از صندلی خود بلند شوید و کمی قدم بزنید. دوستان تان را به ناهار در یک رستوران دعوت کنید و با آنها به خرید بروید. برای این که از عادات روزمره خود دور شوید، کارهای جدید انجام دهید. امروز روز خاصی برای شما و عشق زندگی تان خواهد بود. هیچ سدی پیش پای شما وجود ندارد و پس از مدت ها از ته دل می خندید. اما یادتان نرود که هر دوی شما گاهی به تنهایی احتیاج دارید، این کار نه تنها شما را دورتر نمی کند بلکه موجب نزدیکی تان نیز می شود.

فال روزانه جدید : وفـــاداری یک کار خـــودآگاهانه نیست...! اگـــر کســـی را از ته دل دوست داشتـــه باشی خود به خود به او وفـــاداری....تو کیستی ؟ که من اینگونه بی تو بی تابم!! شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم تو چیستی ؟ که من از موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته روی مردابم  تو این زمونه ای که یه پسر هیجده ساله با یه شاسی بلند میشه مرد رویا ها ما نامرد بمانیم بهتر است...

فال روزانه جدید :  یک نفر که به شما نزدیک است دوست دارد کارها را آن طور که خودش می خواهد شما انجام دهید و اگر بر خلاف آن رفتار کنید ناراحت می شود.امروز کار زیادی دارید و کمتر می توانید با خانواده باشید.

فال روزانه جدید : اکنون در حال دریافت سیگنال های مختلط کهکشانی هستید، بعضی از آن ها به شما می گویند که به حقایق دقت کنید، در حالی که بعضی دیگر باعث می شوند که بیشتر به سراغ خیال پردازی بروید. به نظر می رسد که خودتان سعی دارید جلوی خیال پردازی های تان را بگیرید، اما آن ها گاه و بی گاه بدون این که شما بخواهید در ذهن تان جرقه می زنند. یادتان باشد که لزومی ندارد به واقعیت بچسبید، آن هم به قیمت کنار گذاشتن افکار خلاقانه ای که در ذهن دارید. در عوض سعی کنید از تعاملات بین عقل و احساس لذت ببرید. شاید عجیب به نظر برسد، اما اگر به رویاهای تان پر و بال بدهید کارآمدی شما افزایش خواهد یافت.

  • اسد جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی