فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید

فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری

خرید اینترنتی ساعت های دیواری فانتزی جدید







عکسهای بازیگر فیلم سر به مهر + بیوگرافی کامل آرش مجیدی

آرش مجیدی با انتشار تصویر زیر نوشت : سپاس از بهروز قادرى عزیز براى این عکس . سوژه او من بودم و سوژه من میشا ( دخترکم ) که به مناسبت تولدم ( هفت / اردیبهشت ) همراه و همنورد من شد براى یک صعود تمرینى به منطقه توچال :-)

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

نمکستان » در این پست عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی آرش مجیدی بازیگر خوب کشورمان را گردآوری کرده ایم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی

آرش مجیدی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد آباده استان فارس در سال 1353 ، کارشناسی ادبیات نمایشی و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورده بود. در شوکران بهروز افخمی‌ در نقش برادر فریبرز عرب نیا بازی کرد، پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی بود. فرزند اول خانواده است، عاشق کوهنوردی است، از بالای کوه با پاراگلایدر پایین می‌آید به همین خاطر همسرش همیشه نگران است. عاشق عکاسی است، به دفتر کارش که می‌روی عکس‌های زیبایی که خودش انداخته به چشم می‌خورد. می‌گوید: بچه که بودم، دوست داشتم، بزرگ که شدم پارتیزان شوم، از بس فیلم‌های پارتیزانی می‌دیدم، فکر می‌کردم، پارتیزانی یک شغل است. می‌گوید: آن حکایت بطری آب من در سریال رستگاران، همچنان بازتاب‌های خود را به همراه دارد.

آرش مجیدی در سینما

شبانه (۱۳۸۴)

گاوخونی (۱۳۸۱)

شوکران (۱۳۷۷)

سر به مهر (۱۳۹۲)

آرش مجیدی در تلویزیون

من یک مستاجرم

و خداوند عشق را آفرید

آخرین گناه

زیر هشت

رستگاران

شیدایی

ارمغان تاریکی

جلال‌الدین

برنامه‌ریزی آرش مجیدی

گاوخونی (۱۳۸۱)

آرش مجیدی در گروه کارگردانی

آقا (۱۳۸۲)

آرش مجیدی با انتشار تصویر زیر نوشت : روز جهانى کودک مبارک /// هرچند همه روزها روز کودکه ، بخصوص دختر بچه هااااا

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

آرش مجیدی با انتشار تصویر زیر نوشت : ( میلیشیا و میشا ) تمامى دار و ندار من در زندگى ، بهتر بگم ثروت من در زندگى … ختم کلام ، دنیاى من .

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

میشا دختر و میلیشیا همسر آرش مجیدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

حمید گودرزی و آرش مجیدی در نمایی از فیلم روباه ، ساخته بهروز افخمى

( عکس : امید صالحى )

عکس های جدید آرش مجیدی , بیوگرافی کامل آرش مجیدی , اینستاگرام آرش مجیدی

عکس های آرش مجیدی + بیوگرافی کامل آرش مجیدی

  • اسد جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی